پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226391
اعلان جنگ عليه ايران از تريبون بي بي سي فارسي!
تاریخ انتشار : 1395/06/31 17:25:16
نمایش : 1067
يک خبرنگار اسرائيلي به کمپ آموزشي يک گروهک ضدانقلاب‌ رفته که ديشب گفته بودند به خاطر نداشتن مجوز تردد آزادانه افراد مسلح خود در مرزهاي ايران، به جمهوري اسلامي اعلان جنگ مي‌کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، گروهک ضدانقلاب «حزب دموکرات کردستان» که ديشب براي ديده شدن و خروج از رکود سياسي، بر روي آنتن بي‌بي‌سي فارسي از اعلان جنگ به جمهوري اسلامي خبر داده بود، با ديگر دشمنان ايران هم گويا مراوداتي دارد.

«ست فرانتزمن» خبرنگار روزنامه صهيونيستي جروزالم‌پست امروز در صفحه توئيتري خود عکسي از 3 زن 3 مرد مسلح که گويا از افراد حزب دموکرات کردستان هستند منتشر کرد و از راهيابي به کمپ آموزشي اين حزب خبر داد.

فرانتزمن در ذيل اين عکس نوشته است: «همزمان با بالا گرفتن عمليات (نظامي) حزب دموکرات کردستان عليه نظام ايران، من به زودي گزارش تصويري ديدارم با نيروهاي رزمي در حال آموزش آنها در ماه جولاي را منتشر مي‌کنم.»

اخيراً منابع امنيتي از سرازير شدن منابع مالي از سوي عربستان به سمت اين گروهک ضدانقلاب براي شروع عمليات نظامي عليه اهداف ايراني خبر داده بودند.

اين گروهک 20 سالي بود که در کردستان عراق مستقر شده و دست از حملات تروريستي در ايران برداشته بود؛ «مصطفي هجري» دبيرکل اين گروهک اما ديشب به بي‌بي‌سي گفت که چون مرزبانان ايراني به پيشمرگه‌هاي کرد اجازه تردد با سلاح را نمي‌دهند، به جمهوري اسلامي اعلان جنگ مي‌شود.

حمل سلاح بدون مجوز در جمهوري اسلامي ممنوع است.

هجري پيش از اين هم در مصاحبه با رسانه‌هاي صهيونيستي، از اين رژيم براي دريافت پول و تجهيزات، کمک خواسته بود.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html